×

Chyba

[sigplus] Kritická chyba: Priečinok obrázkov clankypreview/ultegra2014 sa predpokladá ako relatívna cesta k základnému priečinku obrázkov špecifikovanom v administrátorskom rozhraní.

Shimano Ultegra zahajuje novú kapitolu. Kapitolu Ultegra 2014 - 6800 series

Twitter  

[sigplus] Kritická chyba: Priečinok obrázkov clankypreview/ultegra2014 sa predpokladá ako relatívna cesta k základnému priečinku obrázkov špecifikovanom v administrátorskom rozhraní.

 Pre zvýšenie komfortu a kontroly obsahuje nová Ultegra série 6800 pretekmi overenú technológiu z vyššej sady Dura-Ace ako je napríklad 11-rýchlostné hnacie ústrojenstvo, lepší výkon a zväcšený brzdný výkon. Obe cestné sady nestratili závodného ducha, ale Dura-Ace sa viac zameriava na plne profesionálnu pretekársku úroven a Ultegra prináša osvedcené technológie pre cyklistických nadšencov.

 

 

 

 

 

S kratším pohybom pácky a pri jasne definovanom „kliknutí“ dávajú radiace páky dual control znatelnejšiu spätnú väzbu, ze prehodenie bolo dokoncené. Rukoväte sú kompaktnejšie a karbónová páka bola prepracovaná za úcelom zlepšenia ergonómie a ovládania.

Obe prehadzovacky boli tiez kompletne prepracované. Sú kompaktnejšie, lahšie, majú kratší zdvih na páke a znízili úsilie potrebné na prehodenie v celom rozsahu kazety. Vlastne, celé hnacie ústrojenstvo je prepracované tak, aby radenie aj brzdenie bolo jednoduchšie a jazdec sa tak mohol viac sústredit na jazdu a to najmä v nárocných podmienkach.

Nová Ultegra 6800 má o 10% väcšiu brzdnú silu ako jej predchodkyna. Extra brzdná sila je aj lepšie kontrolovaná z pozície, kedy sa jazdec drzí len radenia. Toho dôsledkom je symetrický duálny dizajn brzdy a nová zmes gumy pouzitá na brzdových gumickách. Na zvýšení brzdnej sily sa tiez podielajú polymérovou vrstvou potiahnuté lanká a bovdeny (BC-R680). Nové brzdy sú k dispozícii aj v prevedení pre priamu aerodynamickejšiu montáz (BR-R6800)

Nová Ultegra 6800 má „jazdcom ladené“ hnacie ústrojenstvo. Jazdcom ladené znamená, ze jazdec si môze individuálne zvolit zo širokej škály mozností ozubenia pre všetky druhy jazdenia: cestné preteky, hobby jazdenie alebo cyklokros. Kazeta Ultegra má 11 rýchlostí. Od varianty 11-23z., cez rôzne kombinácie az po 11-32z. Kluky 6800 majú rovnakú 4-ramennú konštrukciu ako Dura-Ace. 4-ramenná konštrukcia poskytuje v porovnaní s pätramennou lepší prenos sily a znízenie celkovej hmotnosti. Kluky sú k dispozícii v prevedeniach: 53x39z., 52x36z., 50x34z. a 46x36z. 

Retaz (CN-6800) s novou technológiou povrchovej úpravy Sil-tec – moderné povrchové pokovovanie pre zvýšenie výkonu, ktoré nedávno debutovalo v sade Dura-Ace 9000. Sil-tec sa vyznacuje nízkym trením a úpravou, ktorá vydrzí dlhšie a bezí hladšie. 

Shimano vyvinulo nové 11rýchlostné koleso na úrovni Ultegry - WH-6800. Toto lahké koleso má široké príruby náboja a odsadenie ráfika pre vysokú tuhost a prenos sily. Kompatibilné s galuskami, bez a dušovými pláštami. 

Hmotnosti komponentov:

Dual control radiace páky ST-6800 (set) :        425g

Prehadzovacka RD-6800 (krátke ramienko) :  195g

Prehadzovacka RD-6800 (dlhé ramienko) :      207g

Prešmykovac FD-6800 (priama montáz) :          89g

Prešmykovac FD-6800 (na objímku, vel. L) :    104g 

Kluky FC-6800 (53-39z s loziskami) :                 765g

Kazeta CS-6800 (11-23z) :                                   212g 

Retaz CN-6800 (114clánkov) :                            253g 

 

Fotogaléria:

{gallery}clankypreview/ultegra2014{/gallery}

pošli na vybrali.sme.sk
Twitter